Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Nieuwsbrief ontvangen?

Op de hoogte blijven van interessante trainingen, events en ontwikkelingen?
Ontvang onze nieuwsbrief!

Ervaren specialisten Maatwerk E-coaching Resultaatmetingen

Lunch & Learn: Klantgericht denken en doen

Lunch & Learn: Klantgericht denken en doen

Klantbeleving creëren en het managen van de klantverwachting is enorm belangrijk om het verschil te maken. Echter hoe zorg je hiervoor? FocusXL zoomt met deze sessie hierop in en geeft je concrete handvatten en tips om hiermee om te gaan. Denk hierbij aan o.a. de ‘Gouden contactmomenten’ die blijvende loyaliteit creëren, zonder dat er meteen weer over korting wordt gepraat. Maar ook op welke wijze je van bestaande klanten ambassadeurs kan maken die je bedrijf promoten en zorgen voor nieuwe klanten. Geïnteresseerd? Schrijf je in voor deze sessie!



Event informatie

Datum:
29 september 2016

Tijd:
12:00 - 14:00 uur

Investering:
Enthousiasme

Locatie:
Rijssenseweg 51 a/b te Enter

Schrijf je in


Kennismaken met ons?

Bart Sauer

Vraag het aan
Bart Sauer

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×