Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Nieuwsbrief ontvangen?

Op de hoogte blijven van interessante trainingen, events en ontwikkelingen?
Ontvang onze nieuwsbrief!

Ervaren specialisten Maatwerk E-coaching Resultaatmetingen

Telefonische verkoop

Telefonische verkoop kan voor sommige verkopers één van de grootste hordes vormen. Ze stellen het moment om de hoorn op te nemen uit, ze gaan andere dingen doen en zo komt er niets of niet veel terecht van het benaderen van prospects. FocusXL geeft je in de training telefonische acquisitie de juiste vaardigheden, mentale houding en focus, zodat je interessante klanten effectief zult benaderen.

Wat behandelen we in de training Telefonische verkoop?

We beginnen pas met onze cursus Telefonische verkoop als wij helder hebben wat je leerdoelen zijn, welke onderwerpen je wilt behandelen en wat de grootste drempels zijn. Tijdens onze cursus telefonische verkoop leer je onder andere:

  • Welke voorbereiding levert het beste resultaat?
  • Hoe ga je om met gatekeepers en hoe kom je hier voorbij?
  • Wat zijn drie manieren om slim binnen te komen?
  • Wat is de beste gespreksstructuur, zodat je de leiding houdt in het gesprek?
  • Hoe kun je het telefonische verkoopgesprek sturen?
  • Hoe vertel je jouw verhaal, zodat er een afspraak komt die wordt afgesloten met een succes?
  • Vijf manieren om je gesprekspartners positief te beïnvloeden
  • Hoe speel je in op de manier van spreken, op ‘de taal’ van je gesprekspartner?
  • Het belang van de juiste woordkeuze en intonatie bij telefonische verkoop
  • Drie manieren om met weerstand en bezwaren van je gesprekspartner om te gaan
  • Wat is de juiste mindset, de juiste mentale houding voor effectieve telefonische verkoop?
  • Telefonische verkoop organiseren en plannen

Hoe pakken we onze cursus Telefonische verkoop aan?

Onze deelnemers benadrukken vaak dat ze vooral baat hebben bij de aanpak en ondersteuning van onze cursus Telefonische verkoop. We zorgen ervoor dat de training Telefonische verkoop aansluit op jouw situatie, je niveau en ervaring. Zo ben je ervan verzekerd dat deze cursus Telefonische verkoop voor jou het beste werkt. We gaan uit van ‘Learning by Choice’: je weet zelf het best hoe jij het beste leert. Ons lesmateriaal is up-to-date, het daagt je uit en bevat de nieuwste inzichten over telefonisch verkoop. We ondersteunen je training Telefonische verkoop met een online leeromgeving, e-coaching en slimme apps die het leren makkelijker en leuker maken.

Wat weerhoudt je ervan om nu de telefoon op te pakken en contact op te nemen?

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×