Wij maken gebruik van cookies

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze cookies. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik begrijp het

Nieuwsbrief ontvangen?

Op de hoogte blijven van interessante trainingen, events en ontwikkelingen?
Ontvang onze nieuwsbrief!

Ervaren specialisten Maatwerk E-coaching Resultaatmetingen

Klantgericht denken en doen!

Binnen of buiten de organisatie… klanten hebben we allemaal. En die klant, die betaald uiteindelijk jouw salaris! Mits hij tevreden is. Maar, wanneer is je klant tevreden? En, hoe maak je van een tevreden klant een loyale klant? In deze training zorgen we er met praktische handvatten voor dat klantgericht denken en doen in het brein van alle medewerkers zit.

Download leaflet

1-2 dagen Gewenste locatie Max. 6 deelnemers

  • De training
  • Onderwerpen
  • Aanvullende opties

Klantgerichtheid is een actueel begrip en de meeste mensen kunnen zich er wel iets bij voorstellen. Toch is het écht centraal stellen van je klant en de klantgerichtheid van je bedrijf meten een heel ander verhaal. Met het juiste product of de dienst al in huis, helpen wij je om ook in de klantervaring het verschil te maken. Niet alleen face-to-face, maar ook in andere belangrijke contactmomenten. En niet alleen om nieuwe klanten te binden, maar vooral om loyale klanten te creëren!

Tijdens de training ga je praktisch aan de slag. Je vergroot je kennis en vaardigheden om klantgericht te acteren en gesprekken professioneel te sturen. Om het resultaat te borgen heb je de beschikking over uitdagend en praktisch lesmateriaal met de nieuwste inzichten, een online leeromgeving en e-coaching. Zo maken we het leren naast effectiever, ook leuker en makkelijker!

Voorafgaand aan de training Klantgericht denken en doen stem je, je leerdoelen persoonlijk of telefonisch met je trainer af. Op die manier sluit de training optimaal aan op jouw wensen en ambities. Onderstaande onderwerpen komen in de basis aan bod tijdens training. Uiteraard zijn aanvullende onderwerpen mogelijk.

  • Wat is klantgerichtheid en wat is klantvriendelijkheid?;
  • Wat betekent klantgericht werken voor jou?;
  • Drie musthaves voor een optimale klantbeleving!;
  • Wat vind jij belangrijk als je iets koopt?;
  • Welk bedrijf vind jij een topbedrijf? Waarom?;
  • Waar letten klanten op als ze binnenkomen?;
  • Hoe kan ik van een tevreden klant een loyale klant maken?;
  • Wat verwachten klanten tegenwoordig?;
  • Op welke wijze blijft je klant trouw?;
  • Op welke manier luister je actief en laat je dit ook blijken?;
  • Hoe maak je de klik? Oftewel, inspelen op verschillende communicatiestijlen;
  • Hoe kom je over op een ander?;
  • Kort en overtuigend presenteren van je boodschap of mening;
  • Hoe ga je slim met klachten om?

Om het programma compleet te maken zijn er aanvullende opties mogelijk. Hieronder tref je een aantal suggesties aan.


Terug naar trainingsoverzicht

Vraag meer informatie aan


Foto impressie training

  • Training
  • Training

Kennismaken met ons?

Lauri Broekhuis

Vraag het aan
Lauri Broekhuis

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×