Wat is een training klantvriendelijkheid?

 

 

Voordat je, je leerdoelen scherp kunt stellen voor de training klantvriendelijkheid, is het eerst belangrijk jezelf de vraag te stellen; wat is klantvriendelijkheid? Wanneer we deelnemers in de training klantvriendelijkheid deze vraag stellen komen we vaak tot verschillende definities; meedenken met de klant, goede oplossingen bieden etc. Toch is dat niet helemaal waar. In theorie kun je een klant de meest onnozele voorstellen doen en tóch klantvriendelijk zijn. En andersom; een prachtig voorstel maar absoluut niet klantvriendelijk gebracht.

 

Waaraan moet je dan denken bij een cursus klantvriendelijkheid?

  • Klantvriendelijkheid: de mate waarin je je klant correct, vriendelijk en enthousiast benaderd;
  • Klantgerichtheid: het managen van de verwachtingen van de klant.

Om de klant optimaal tevreden te stellen is een cursus klantvriendelijkheid alleen dus niet genoeg. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn beide belangrijk!

 

Doel cursus klantvriendelijkheid én klantgerichtheid:

Enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.

 

Aanpak training klantvriendelijkheid én klantgerichtheid:

Veel relaties ervaren het succes van een FocusXL training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid in de aanpak en ondersteuning. Een training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid sluit altijd aan op jouw praktijk, ervaring en niveau. Zo stemmen we van te voren de leerdoelen en onderwerpen van de training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid graag in overleg af.

Wil je meer uit jezelf en je organisatie halen? Unplug your potential en neem contact met ons op voor een training klantgericht denken en doen.

 

 

Onze passie en expertise is om jouw werk slimmer en leuker te maken. 

FocusXL - New Time Management+

Traditioneel time management is gedateerd en het werkt niet meer zo goed in deze tijd. We leven in het zogenaamde informatietijdperk. Nog nooit kreeg je zoveel informatieprikkels binnen op een dag. Het aantal verstoringen en onderbrekingen groeit en je eigen planning lijdt onder deze ‘waan van de dag’.

Herkenbaar? Wil jij meer grip, overzicht en controle in je werk? Wil jij meer rust in je hoofd? Proactief blijven werken aan de juiste zaken? Doelen halen en met een voldaan gevoel naar huis? Het kan echt!

New Time Management

Omdat elke werkdag slimmer én leuker kan

Groei als professional

  • Leer van ervaren specialisten
  • Sterke verankering en minder stress
  • 100% tevredenheid garantie. Gegarandeerd succes
  • Bereik meer door je potentieel optimaal te gebruiken
  • Meer plezier en rust in je hoofd

Wij staan voor je klaar

X