Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Nieuwsbrief ontvangen?

Op de hoogte blijven van interessante trainingen, events en ontwikkelingen?
Ontvang onze nieuwsbrief!

Ervaren specialisten Maatwerk E-coaching Resultaatmetingen

Training klantvriendelijkheid

Wat is een training klantvriendelijkheid?

Voordat je, je leerdoelen scherp kunt stellen voor de training klantvriendelijkheid, is het eerst belangrijk jezelf de vraag te stellen; wat is klantvriendelijkheid? Wanneer we deelnemers in de training klantvriendelijkheid deze vraag stellen komen we vaak tot verschillende definities; meedenken met de klant, goede oplossingen bieden etc. Toch is dat niet helemaal waar. In theorie kun je een klant de meest onnozele voorstellen doen en tóch klantvriendelijk zijn. En andersom; een prachtig voorstel maar absoluut niet klantvriendelijk gebracht.

Waaraan moet je dan denken bij een cursus klantvriendelijkheid?

  • Klantvriendelijkheid: de mate waarin je je klant correct, vriendelijk en enthousiast benaderd;
  • Klantgerichtheid: het managen van de verwachtingen van de klant.

Om de klant optimaal tevreden te stellen is een cursus klantvriendelijkheid alleen dus niet genoeg. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn beide belangrijk!

Doel cursus klantvriendelijkheid én klantgerichtheid:

Enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.

Aanpak training klantvriendelijkheid én klantgerichtheid:

Veel relaties ervaren het succes van een FocusXL training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid in de aanpak en ondersteuning. Een training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid sluit altijd aan op jouw praktijk, ervaring en niveau. Zo stemmen we van te voren de leerdoelen en onderwerpen van de training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid graag in overleg af.

Wil je meer uit jezelf en je organisatie halen? Unplug your potential en neem contact met ons op voor een training klantgericht denken en doen.

Vorige pagina

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×